szkolenie

Serdecznie zaprasza pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej z terenu województwa łódzkiego na szkolenie on-line z profesjonalnej obsługi trudnego klienta i asertywności w pracy.
Szkolenia będą realizowane w godzinach od 9.00 do 13.15 w dniach 10, 11 maja oraz 16, 17 czerwca  2021 r. na platformie Cisco Webex Meetings.
Dostępne są cztery terminy szkoleń, w związku z tym można zgłosić pracowników na każde ze szkoleń  (wówczas należy przesłać cztery formularze). Treść wszystkich szkoleń jest taka sama.

Skan wypełnionego formularza/formularzy prosimy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
Link do wydarzenia na platformie Cisco Webex Meetings zostanie wysłany w dniu poprzedzającym szkolenie na podany przez Państwa adres e-mail jednostki. W przypadku nieotrzymania wiadomości z linkiem umożliwiającym udział w wydarzeniu w podanym dniu, prosimy o kontakt telefoniczny
pod numer telefonu 42 203-48-25. Po otrzymaniu linku do szkolenia prosimy o rozesłanie go do pracowników Państwa jednostki, biorących udział w wydarzeniu.
Po zakończeniu szkolenia na podany adres e-mail jednostki zostanie Państwu wysłany wzór zaświadczenia o uczestnictwie w szkoleniu (do uzupełnienia i rozesłania przez Państwa, pracownikom).

dokumentacja do pobrania